Thursday, December 2, 2010

SPAM yang sungguh wadefak kan...

2 hari lepas terdengar member opis cite psl dpt SPAM sms, konon ayah die suh topup..

td dpt plak satu..

"ini ayah lagi meminjam hp kawan, sila beli kredit RM30, ke No. baru ayah 0178907102, ayah lgi ada masalah di pejabat polis, jgn dulu tlpn, nanti ayah yg tlpn. cepat"

1. ape kes bapak aku cakap mcm endon je ni...
2. ape kes kau nak mintak kredit RM30, RM10 xcukup ke...
3. ape kes kau nak mengaku jadik ayah aku plak ni...
4. tros reply kt nom tu "Ma Rabbuka???".. hahahahahahah saje nk kasi insaf, keje asek nak tipu org je...

haaa... ayah ayah ni jgn memain eh.. ko ingat ko sape nak jadik ayah aku... xlayak tau!!!! bole blah....

nota: member opis ckp, member dia yg dpt msg tu reply "aku panggil ayah aku 'abah' la.." kantoissss...


****SAYANGILAH KELUARGA ANDA****

2 comments:

akim said...

ayah ku endon????
ni kes byk sgt travel endon gi main golf nih....

akim said...

ayah ku endon????
ni kes byk sgt travel endon gi main golf nih....