Tuesday, September 14, 2010

Sinonimnye mercun dan raya...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin
Pada keluarga, sahabat handai, dan seluruh umat islam..
Dari kami sekeluarga: Mohd Hapiz, Noor Suraya, & Noor Aisyah Alyssa Sufiyyah..
Nota: Time raya ni selain bermaaf-maafan, ade juge yg amik kesempatan tanye soklan-soklan cepumas..
'Aisyah dh berape tahun?' - ni soalan biase je, soalan sambungannye...
'Bile nak menambah?' - ni soalan cepumas
Jawapan : saye masih troma, aisyah baby lagi, jage aisyah mcm jage bola lantun dan segala alasan2 yg berpatutan.. ape2 pon rezeki semua di tangan tuhan..
saye insan bertuah sbb sempat snap gmbr ni.. 2 saat lepas snap dh impossible nak tgk si totet duduk dgn penuh sopan.. seterusnya pose2 gedik, jelir lidah, tonggek2, panjat2..


termasuk la pose seperti dirasuk exorcist...


tahun pertama dibenarkan main bunge api.. sampai ptg-ptg buta pun nak main bunga api jugak.
aisy: ibu nak main api2, ok good good (sambil tunjuk ibu jari tanda good)
ibu: boleh tapi malam nnti ye
seterusnye adelah sesi menangis tersengguk-sengguk
ibu agak malas nk pujuk, akhirnye atuknye yg pujuk dgn sogokan play doh berbentuk ular..
oleh kerana kesian, malam tu diadakan sesi bunga api kedua sebelum gerak balik JB. talipon dh berdering2, bile angkat je ade soalan 'dh sampai mane? dh sampai mane?'...

dengan full supervise oleh encek Hapuz...


Selamat Hari Raya, jemputla dtg rumah..

2 comments:

wirr said...

yaya yg dah ade sorang tu pun ade gak nak amik anak angkat, mungkin belum nak lekat lagi...kak ngah yg sorang pun belum ade nie, lagi lah perasaannya mcm mana nak dpt kan jugak berorang-orang

yaya said...

berkat bela anak yatim piatu... dulu pernah jadi tutor kt rumah anak-anak yatim.. sian diorg kurang kasih sayang.. anak ramai xpe, tp nak sorg anak angkat jugak..