Tuesday, May 25, 2010

Happy Birthday Mak!!

Kesah saorang ibu yang duka nestapa kerana anaknya lupaaa.....

x sebenarnye bukan lupe, sbnrnye ingat.. tp bile dh tgk keje bertimbun kt opis, jd lupe pulak... (boleh ke alasan cenggini, nak kene lutu nih)..

mak, selamat hari lahir.. semoga panjang umur.. murah rezeki.. dikurniakan cucu yg bnyk (kene mintak kt kakngah dulu).. cepat2 pencen, boleh kite gi obesi slalu.. bahagia..




Yang penting kitorg sayang mak...

Dari anak-anakmu,
Yaya & Hapiz.
Dan semestinye juga dari...

ecah... muahhhsss...







12 comments:

CiLaa said...

hepi besday macik..semoga panjang umur, murah rezeki, diberikan kesihatan yg baik..

natt_natrah said...

makcik..

hepi besday..(yaya pakse wish..tp..xpe..saye mmg ikhlas nak wish ni..)

semoga sihat2 selalu n dpt ramai cucu2...(dr yaya & hapiz)

makcik..makan2? (pertanyaan dari saye)

makcik..(wah byk tol nk tulih)...
doakan saye kawen cepat !!! hehe

yaya said...

nat, ni wish utk ko ke utk mak aku sbnrnye.. konpius...

xpe aku doa kan ko kawen cepat jugak.. ko ngan cila. sape kawen dulu aku bagi hadiah beso..

Fitriah said...

hepi besday makcik..kalau makcik pencen cepat n p obersea slalu jgn lupekan saye..eh tetibe..

tak tak..

semoga makcik eppy slalu dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur..aminn

yaya said...

time kaseh2.. wish yg sgt modest.. mesti mak aku xmrh kt aku dh... kn mak kan..

Johan said...

hepi besday, semoga mak panjang umur dan sempat tgk cucu dari abang..

(oleh itu silalah carikkan calon cpt2. abg punye syarat tak banyak, cantik, kaya, rajin, pandai masak dan makan budu)

p/s:
natt ngan cila pun kena doakan saya kawen cpt, sebagai hadiah besday utk mak saya.

yaya said...

x banyak ke tu!!!!

Johan said...

diam la!!

bukannye nak doakan abg kawen cpt!!

nanti bila dah kawen abg nak bg mak cucu namblas org!!
(pastu suruh mak jaga)

yaya said...

mak aihhh namblasss... koyak perot bini... kalau nk nmblas kene kawen 4.. satu bini 4 anak.. baru ok..

pastu nak suruh mak jage plak tu.. mak tak kose la!!!!...

P/s: kawen la cepat, aminnn (dh doa dh)

Johan said...

ist.. satu pun takde, camane nak empat. dapatkan satu dulu, lepas tu baru pikir camane nak dpt empat.. kita kena sentiasa memajukan diri.

..tak gitu encik apis?

wirr said...

hmm....sib baik la 'tak gitu en wira'

yaya said...

naseb baik ape kakngah..