Wednesday, March 17, 2010

i'm TAG-ED!

telah di tag oleh azx lepas die xpuas hati dan xpecaya aku tgk adnan sempit sekali je semalam.. mati2 suruh aku ngaku aku tgk sejuta kali..

1. Adakah anda rasa HOT?
ye saye memang hot and spicy. kalau kt opis kene pakai sweater tebal2 (takut org len terkesima dan menyalahkan saye sbb xsiap keje dorang tu)

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar ni..
Korang nmpk x destop yg bersepah tu, tu sume keje yg bertimbun.. kalau dlm satu folder ade 10 subfolder.. cube kire brape folder aku ade.. Gambar aisyah kt tepi tu slalu menjadi pendorong utk balik sharp2 pukul 5.30.. walau ade mate2 memandang.. "Pandangan tu pandangan...", kate abg macho..

4. Kali terakhir makan pizzaJust last Monday setelah berjaya mempengaruhi ayah dengan pizza baru 10 toppings tu.. ngeh3..

5. Lagu terakhir anda dengarJongang Jongang Jongang.. Jongang Jongang Halimah Jongang.. sbb mlm ni ader citer Halimah Jongang..

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag niTengok member sebelah buat ape.. Tengok member depan tgh korek telinga.. Tengok bos kt mane (kantoi kang susah)

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?Suraya, Noor, Yaya, Ibu, ibu~~~~ (mendayu2, aisyah je buat cm ni bile nk coklat), kakde, kak su, mak oteh..

8. Tag lagi 5 orang
1. Fitiriah
2. Cila
3. Johan
4. Hapuz
5. Adnan Sempit

9. Siapakah orang no.1 kepada anda
Member yg tgh terboyot-boyot

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
Awak ni muke je nmpk ganas, tapi dalam hati ade taman

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
Xde sape. sedey.. isk isk..

12.Bagaimana pula dengan no.2
Hubungan chenta di gelangang tutttt...

14. Kata2 cinta untuk orang no.4
sayang.. bile nk belikan i kasut lagi.. awwwww...

15. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
Dulu die partner squash saye mase kt ukm
Die suke main lari2
Die suke makan ayam
Kadang2 saye tgk die pun mcm ayam
Saye dh lame xnmpk die w'pun rumah kami sebelah2 je..

2 comments:

::R.A:: said...

hahaha..xpelah.ayam pon ayam lah..

yaya said...

anak ayam yg comel. main kejar2