Saturday, September 5, 2009

017-3509155

updated.. budak nih dh gune nombor ni pulak 0163882019. siot betul.. but this time upgrade sikit.. die ckp 'Hello, may i know who is this' fuiyoooo pandai cakap omputih tuuu... tp suara kau mmg aku benci xkire la kalau ko ckp bahasa perancis ke, mandarin ke, african american ke.. Bongok kali 23..

----------------------------------------------------------------------------

Almost everyday I am being harrased by a caller/messenger i dont know. It happens since like a month or so but I have never even bother about it. Today I decided to make a stop to it.(At the office) This number appears as a missed call record after i came back from my Zuhur prayer. 017-3509155.I called back..
Harasser: Hello ni sape!..
(The voice belongs to a boy, maybe still in secondary school)
Me: Tadi ade call nombor ni kan, nak cakap dgn siape?
Harasser: Yela ni sape!
Me: Tadi awak yg talifon nombor saya kan.
Harasser: Haah.
Me: Nak cakap dgn siape.
Harasser: Takde siape.
Me: Habis tu kalau xnk cakap dgn siape-siape, tolong jangan talipon nombor ni lagi boleh tak..
Harasser: Ni siape. Ni Balkis eh.
Me: Ni bukan Balkis ke Najiha ke siape2 ke. Jangan talipon lagi nombor ni.
Harasser: Yela, nak berkenalan.
Me: Ya Allah gatalnye nak mampos budak ni. Eh mak awak xajar eh. Mak awak xdidik eh.
Harasser: Didik.
Me: Habis tu kenape jadi mcm ni.
Harasser: Duduk kat mane. Nak berkenalan.
Me: Eh saya xnkla berkenalan dgn awak.
Harasser: Darjah berape.
Me: Kepala hotak awak darjah berape. Saya dah 25 tahun tau.
Harasser: Tipu.
Me: Jangan talipon lagi nombor ni.. (i hung up)And it ends there..
Eyy budak, baik balik kesat hingus tu la.. Xpaham bahase agaknye..
Let see if he calls lg tomorrow.. If so, enchek Hapuz have to teach him a lesson
(siap kau kalau Hapuz yg ckp, bole sampai terhapus telinge kau..)
Psstt..: Sangat mengherankan tahap kesabaran semakin menyikit waktu bulan pose nih.. Habis pahala pose aku tau.. Luku kapla baru tau!!!.. Sape2 yg ade anak tu, jgn la anak anda jadik mcm ni, xpasal2 nnti kene maki..

1 comment:

yaya said...

dh la bz.. tmbh lg nk kene layan mende2 mengarut nih.. hampehh..