Friday, January 16, 2009

The Saga returns..

Lame bebenor tak hapdet blog nih.. ni bukan web page lg dh, dh masuk kategori spider web dh..
Pada sesape yg tau tu, ada baguih la, sesungguh nye ibu totet nih baru 1 sebulan stengah tuko kijo, projek pindah rumah pun in progress lg.. tu yg bz yg amat tu.. ni pun keje rasenye dh setel down sket, dh bleh bernapas sket.. tgl saki-baki keje2 perpindahan rumah..
pada teman2, pasni jgn suruh kitorg buat bbq lg.. dh xde ruang nk bakar berbakar dh.. pasni mungkin kite asapkan rumah fit plak.. ceheheee..tuan umah xckp pape, org len plak lelebih ek.. okeh itu saje mukaddimah.. tgk je la brape post yg bleh dpt mlm ni yek..
babai..

3 comments:

Johan said...

nanti nak pindah umah, jgn lupa tutup paip....





.....jgn lupa tutup paip tu biar tak rapat..

Johan said...

the saga returns konon.
acah mak enon je tu..


tunjuk la rumah baru!

yaya said...

hahahhaha.. ingatkan sempat nk post.. skali xsempat jugak.. rumah baru? nak tgk dtg ah sini.. hek elehhh..