Tuesday, November 18, 2008

.:: tidak serius dalam perhubungan ::.

smlm saye menasihati seorang rakan yg sedih kerana problem bf-gf nye.. tidak pule saye sangka saye yg akan menitiskan air mate pulak..
.
malam semalam hapuz telah meng'accuse' me as tidak serius dalam perhubungan.. walhal hidup kami xpernah ade masalah sebelum tu.. kenape tetibe die berubah.. faktor ape yg menyebabkan hapuz berubah.. dh pening saye pk...
.
so.. kt sini nak tanye la pendapat2 kengkawan yang mengenali diri.. adakah patut peng'accuse'an itu terhadap diriku ini.... untuk mendapat keadilan yg sebenar2nye.. kt bwh ni adalah rentetan peristiwa yg menyebabkan peng'accuse'an tidak serius dalam perhubungan itu..
.
.
malam itu, selepas aisyah tido..
kitorang tgk tv sambil hapuz bace buku apetah (w'pun aku yg belikan tp xingat)
pastu die suruh garu belakang..
die suruh garu tepi
garu atas
garu kiri
garu kanan..
mateku masih terlekat di tv..
tetibe je die mengeluarkan statement
.
.
.
.
.
.
.
.
"yaya xgaru betul2 maka yaya tak serius dalam perhubungan..."
.
wahkahkahkahkahhkahkahkahkahk... pertuduhan apekah itu.. patutkah..
.
maka aku ketawa sampai menitiskan air mate..

5 comments:

GuRL said...

yaya..serius sket dlm hubungan..abgnye soh garu, garu betul2 kasik calar sket..ahahahha baru la dikatakn sbg serius dlm hubungan..

yaya said...

ahhahaahah.. yela aku salah..
len kali aku garu pakai kuku besi..

wakaka..

myheart said...

hahahhaa..lawak2..

Reb@k said...

cess..cess...dan cess lagi, terkena haku, penat baca kusyuk2 last2 mengaru punya psl....huhu

yaya said...

ahahhahha ade jugak yg terkena dgn post ni..

ye.. mmg dlm alam rumah tangga, mmg bnyk dugaannye.. ini lah salah satu contoh..

terutama dlm rumah tangga yg ade hapuz & yaya..

xlame lg aisyah pun join the group.