Thursday, October 23, 2008

Insiden org yang xbermoral.

Hari ni tak tau apesal dgn driver kt cyberjaya ni sume nk himpit aku.. mase on the way to cyber pg td, tgh lyn mate yg half open nisambil terbayang ulat lalat menguit-nguit kt umah smlm, tetibe ade satu kete kancil maroon himpit ke kiri. tah pape tah mamat nih.. padahal aku drive mase tu pun 60 je.. pastu dh kene hon baru nk bg signal plak tu.. hiii hangin je diri ini. bukan angin ekon, angin yg klua dr telinge berasap-asap tu..

pastu potong la kete kancil tu sambil tekan hon lelama.. jangan kate nk angkat tangan, pandang pun tidak.. driver tu pandang kanan je mcm nk cover muke.. xberkhemah langsung terhadap pemandu wanita.. ceh..

pastu dh nk sampai kt opis tu, mase ni pun drive around 50-60 je sbb nk masuk simpang.. kt simpang tu ade banner jemputan raye 29 hb nih.. jemput lah dtg sume yek.. sedang aje aku memberi perhatian pd pemanduan, tetibe ade lori ni ske2 die je dr tmpt paking kt tepi jln terus masuk lane dpn aku. padahal kete dh dkt sgt dh mase tu.. seb baik sempat brek.. kalau tak mesti aku dh duk bersila blakang lori tu bersarapan, sbb lori catering mesti ade mknn.

kepada pemandu di Malaysia, len kali mase tgh iklan tv adibah noor tu jangan la tukar channel. apesalahnye dgr sket nasihat kerajaan ni. untuk kebaikan semua jugak.. tau la dh lambat nk punch card, len kali bgn awal sket..

akhir kate,

"anda mampu mengubahnya"

2 comments:

myheart said...

"seb baik sempat brek.. kalau tak mesti aku dh duk bersila blakang lori tu bersarapan, sbb lori catering mesti ade mknn."


ahhahaha..klakau apebile aku bygkan ko wat camtu..weh kelmarin aku membace akbar sinar..pompuan india, badan besa gak..kaki die hancur kene gilis lori kontena yg tak pasan die kat tayar, org soh benti kecoh2 br die pasan..pompuan tu kaki die dah hancur sblah, bdn die pun seblah dah nampak, baju koyak..leh ilek je dok bawah kontena tu...ish, tak sakit ke..kaki sblh dah takde...ke die gune ilmu sami kat batu caves tu eh...kalo org len dah pensan2 da...tabik la kat minaci tu

yaya said...

pompuan tu rilek je?.. uish kalau aku pun aku rilek jugak, rilek dlm pensan..