Wednesday, July 31, 2013

Ramadhan Day 4

Iftar @ home.

Antara kuih yg wajib buat bulan puasa is popiah. Buat bnyk2 bleh freezekn. Setiap hari goreng 5 bijik.

Macam biasalah. Sape yg request kenalah tolong gulung. Hehee.

Ramadhan Day 12

Dek xpuas hati dgn karipap2 sadin yg mokcik2 jual kt bazar tu, kami buat karipap sardin sendiri. Inti bertimpa-timpa wa cakap luuu....

Cantik je karipap tu. Gebusss

Tuesday, July 30, 2013

Ramadhan Day 6

Ade pokcik budak nk mkn ondeh2. Layannn.....

Ramadhan Day 15

Iftar @ Nyonya Valley with Mastercard colleagues.

Some of the pokciks and mokcik wif the girls.

Ramadhan Day 16


Iftar @ Seoul garden with Mastercard Technical team a.k.a Technobots.

Warning!! Photos overloaded.


Monday, July 29, 2013

Ramadhan day 20

Buka puasa @ Sharifah.

Sbb ayah kate jr ni penat marilah kite berbuka di luar saje.
Tapi sebenarnye hati tu nk mkn mihun goreng smlm. Smlm xpuas mkn.
Takpe mihun goreng selamat dlm peti ais, balik nnti kite morehehehehehee.

Ramadhan Day 18

Iftar @ Paradigm Mall

Hari sabtu biasanye kitorg keluar utk urusan2 rasmi. Mgu ni bwk airis cucuk, tindik telinga aisyah lg sebelah, ambil cermin mata hapiz dekat IOI mall.
Sebab just last thursday dh pegi ioi buka kt seoul, so today kite pergi Paradigm.
Kitorg buka subway n Kenny Rogers. Mintak maaf la enchek Kenny, aimy muntah belahak kitorg tadah pakai cwn korg. Lepas tu sembunyikkn bwh kerusi. Ngehehehheheh.

Gintell promoter.

Sand art

Tindik telinga. This was before we headed to ioi.

Airis photo bombing la...

Ramadhan day 19

Sebab hari ni ahad, maka kite amik peluang masak makanan yg tekak rase nk mkn.
Beli kt bazar pun bukannye dpt yg same yg selera tekak.

Mihun goreng n sambal kicap
Pau kari n kaya
Drummets n nugget
Tempe goreng
Puding karamel

Tuesday, July 23, 2013

Kreativiti la sgt

Sebab tak larat nk dukung sorang and tolak stroller, maka duduk la kamu dua orang dlm stroller begini. Hahhahahahha mampu ke?

Dh mcm kembar dh pulak. Kembar pun pakai stroller double tu. Ini boleh kate kembar siam.

Kreativiti la sgt kan..... hambek kau. Haaa...

Tuesday, July 16, 2013

Onde onde

Bila puasa je kuih ni mesti ada. Ni kuih feveret ayah.

Selamat berpuasa semua....