Sunday, May 26, 2013

Aimy's first wayang trip

Dulu rasenye kitorg adik bradik first time tgk wayang cite robokop. Ntah betul ke x, sbb mase tu rasenye xskolah lg, abah kot yg bwk.
Lps tu xde dh gi tgk wayang sbb nk harap ayah bwk, nehi heyyyy. Nak pegi sendiri, duit nehi heyyyy.
Kehidupan yg ala2 mak bg duit mkn, mak xbg duit mkn kt rumah sampai unibesiti, jd mcm mn nk tgk wayang u tell me.
Boleh je nk pg, bukannye xde duit sgt pon, tp kn tgu crite yg betul2 best. Xde keje nk pg tiap2 mgu.

Budak2 ni kecik2 ayah diorg dh bwk pg tgk wayang. Tapi siap la korang nnti ye, ayah kate kalau nk tgk wayang boleh pg dgn ayah je. Nehi boifren2 hahahah. Papadom sgt. Tak sedor diri dia tu dulu pg tgk wayang dgn sape.
Eh lupe hapuz dulu tak reti tgk wayang.

Ni kitorg pegi tgk crite Wrect it Ralph kalau xsilap. Kt KLCC. Siap angkut ika skali. Aisyah suke sampai tiap kali nmpk iklan cerita tu mesti ajak tgk tv besar. Aimy..... tido sepanjang cerita.

Lepas klua wayang tu kitorg pg belikan diorg cupcake sorg satu. Siap belikan mira lagi. Tapi esoknye bile nak anto ika balik tgk cupcake tu dh kena gigit. Semua kena gigit sikit sbb suspek nk rase semua perisa cupcake.
Saye syak mesti en hapuz. Hahhahaha.

No comments: