Wednesday, August 18, 2010

Korang ade ke ayah mcm ayah aku???

Pagi tadi mimpi (selalu mimpi tp lepas jage xingat dh mimpi tu, w'pun pecah kepala pk)
Tapi saye ingat dalam mimpi tu ade satu bunyik yg sgt annoying..
bunyik die kringgggg kringgggg kringgggggg non-stop..
sampai la bunyik tu stop pun saye masih bermimpi..

Tetibe ayah kejut sahur..
Tengok2 dh pukul 5 lebih, alamak cemane ni dh lambat nk panaskan makanan lagi..
Rupenye dh tersedia atas meja..

Ade ayah korang baik hati mcm ayah aku???

Nota: Ni kalau kakngah bace mesti die sangap2..
kalau abg bace mesti die ckp....



'Korg anak derhaka!!!' --> ayat biase kalau kitorg tipu die kate nk balik kampong tp xbalik..

4 comments:

myheart said...

waaaa..bestnye ayahhh...tetibe nak jadik anak pakcik johari..hihih

yaya said...

kau lebih kurang mcm dh jadik anak ayah aku jgk la.. sbb kau bleh makan tempoyak cili dgn die.. ingat tak peristiwa berkenaan... wahahahaha abes tempoyak cili aku kau kerjakan kan...

wirr said...

hah! Betul lah. Mmg bace je kngah sangap2. Sb bace time nk tdo.

Johan said...

korang mmg anak derhaka!!!